The rise of militant atheism

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Sep 10 13:15:27 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 8 september 2009 23:23 schreef Fritz van Rikxoort
(fritz at rikxoort.demon.nl) het volgende:

> Zal 't morgen even voor je inscannen en je e-mailen...

Ok.

FFreeThinker
Intellectual Integrity And Global Citizenship - Sir Harold Kroto @ The
Science Network
http://www.youtube.com/watch?v=KLfC5UDANyw

... waarin ie opmerkelijke uitspraken doet. ;)

To me, and to many people it doesn't matter if the earth was created
10to4 years ago, or 10to10 years ago

"It really does not matter whether someone believes a mystical entity
created the Universe 10to4 or 10to10 years ago"

Nou ja, als ie er god mee bedoeld natuurlijk weer wel. Veel mist,
kortom creationist/of ID-er.

"Apartheid was defeated by efforts of a global community", maar waar
ie dat vandaan heeft??

Maakt deel uit van een netwerk (TV and InternetScience channel)
www.vega.org.uk , waar aan ook Gerardus `t Hooft deelneemt? Zie:
http://vega.org.uk/video/programme/35

Rare man, ljkt me. Benieuwd naar z'n tekst ....

Henk Elegeert