Marokkanen zijn lieverdjes - Nederlanders, da's pas tuig

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Tue Sep 8 11:19:13 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op zich leuk natuurlijk dat aangetoond wordt dat integratie niet per
definitie een positief effect heeft. Eerste stap op weg naar het
afschaffen van dat hele integratiebeleid.

Vreselijk trouwens dat van links tot rechts iedereen nog steeds in
zuilen denkt. Van der Laan kwam er gisteren ook niet uit. Sprak zelfs
uit dat hij niet van ieder individu wil weten wat de kosten en
opbrengsten zijn. Daar gaat het hier dus niet om. Het gaat hier om het
belangrijk maken van zuilen, terwijl we daar juist vanaf moeten. Dus
inderdaad, de regering moet dit soort onzin helemaal niet gaan
berekenen, *omdat* men het overheidsbeleid niet op welke specifieke
groep dan ook moet baseren. Helaas doet men het laatste wel, en dus
heeft Wilders een punt. Vreselijk.

Groeten,
Mark Giebels