Interview moeder Laura

Sat Sep 5 14:27:51 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik vind dat de asociale linke Volks-krant blundert...

Want door de publieke uitlatingen van moeder tegen ex (verdachtmakingen)
en niet serieus nemen van haar dochter,
alsmede publieke geklaag over eerdere pogingen voogdij alleen te krijgen,
wordt haar op zich serieus te nemen opvatting ongeloofwaardig
voor kinderbescherming en rechter.
Was ze objectief gebleven en niet publiekelijk rancuneus naar ex en vader,
had ze een sterkere stem gehad, zeker ook als mede-voogd.

Fritz van Rikxoort