Moeder: Laura is gewoon nog niet volwassen

Sat Sep 5 09:01:01 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De Volks-krant, wat een nivo  :)

Een moeder die haar mond publiek opent, uiteraard om haar ex-man zwart te
maken, maar zo haar dochter finaal de grond in trapt, zodra ze onder
toezicht staat, het zou je moeder maar wezen...

Ik heb het idee dat haar nieuwe man al jaren bezig is de moeder van Laura
dit in te prenten, beetje dat niveau.

Hup Volkskrant, krant van wakker Link(s) Land.

Fritz van Rikxoort