'Darwin' heeft het druk

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Fri Sep 4 10:06:33 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Leuk, Cees.

M.a.w.: Darwin 'leeft'. ;)

Ik was al verbaast dat er alleen en hoofdzakelijk vanuit religieuze
hoek belangstelling leek te zijn om invulling te geven aan het Darwin
jaar.

Dit gaat de goede kant op ... want of nu de mensheid van invloed is
geweest of niet, punt is dat er nog weinig over de samenhang, of zelfs
de over juistheid van eerdere bevindingen goed nagedacht is.

Henk Elegeert

Op 4 september 2009 08:47 schreef Cees Binkhorst (ceesbink at xs4all.nl)
het volgende: