Teletekst: Thom de Graaf afgetreden (?)

Wed Nov 25 22:31:29 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nu we het toch over wethouders hebben...

Laatst werd mij gevraagd of het waar was dat Hein van Meeteren
wethouder is.
De vragensteller bleek deze opvatting te hebben ontleend aan de SIDN-
registratie,
en inderdaad, Hein wordt daar 'wethouder' genoemd:

http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,,Is_de_naam_nog_vrij_.html?
lang=NL&uitgebreid=CHECKED&domein=heinvanmeeteren.nl&zoek.x=4&zoek.y=11

Ik heb mijn gesprekspartner maar voorgehouden dat megalomane Hein
waarschijnlijk weer eens onder invloed op het toetsenbord had zitten
rammen,
maar hou me graag aanbevolen voor een betere verklaring.

Erik vdMb