Sarah Palin 2012 'with Lou Dobbs. To add a bit of gravitas'

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Mon Nov 16 21:38:08 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Mon, 2009-11-16 at 20:45 +0100, Antid Oto wrote:

> Meneer de cynicus, de gemiddelde amerikaan is dikker. Zo dik is hij
> helemaal niet.

Wonkette Favorites Dickshunary: ‘Embiggened'

Maar Wonkette kan natuurlijk iets anders op het oog hebben gehad ;)

Zijn onderkin gaat met meer dan 45% vanaf zijn kin naar beneden. Daar
moet je veel voor doen volgens mij.

> Zie je wel, Binkhorst is Dobbs adept. Rechts en doorspekt met een
> CNN-mentaliteit.

Ik heb het over zijn beginjaren. Mocht je toen al tv kijken?

Toen werkte hij voor Ted Turner, de man die Gates dwong zijn geld te
gaan weggeven, door het voorbeeld te gaan geven (zijn eerste gift
$2miljard). Daarna moest hij er mee stoppen omdat hij, na de verkoop
geen controle meer had over de waarde van over zijn bedrijf.

Groet / Cees