Koop Lehman was deal of diefstal van de eeuw

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Fri Nov 13 19:45:06 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar Barclays heeft toch het probleem dat ze afspraken hebben gemaakt
met Lehman-mensen om de waardering lager te zetten?
DAAR gaan ze de fout in.
Met voorwetenschap de waarde omlaag halen, tegen beloning voor de
meewerkende Lehmanners.

De curator zal hier ook nog wel iets over hebben te zeggen denk ik.

Groet / Cees