de euro paus van D66

Sun Nov 1 12:39:15 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
> Is de het pro-Europeanisme van D66 niet eigenlijk gewoon een dekmantel
> voor nationalistisch globalisme (en dan vooral de neoliberale variant) ?
       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ??
       Wellicht een tikfout ?

  Waarom een dekmantel (het is toch gewoon zo) ?

> Balkenende is de kroon op het Europeanisme van D66.

  Van Geel D66. Gereformeerden lopen immers sinds de beeldenstorm achter
  Mercurius aan (maar dit mogen de gelovigen niet weten). Daarom gedragen
  ze zich zo raar.

  Balkenende weg zou een politieke schoonmaak kunnen inluiden. Teneinde dit
  te voorkomen zullen er wel geen verkiezingen worden gehouden. Het feit
  dat de opperoplichter z'n biezen pakt voordat er uitsluitsel zij over
  Iraq houdt nog niet in dat er een einde behoeft te komen aan de oplichting.
  Vreselijk voor Europa als Balkenende daarheen verkast - ik ben daarom
  zeker voor.

  Marc Fluks, Amsterdam