Coffeeshop Ede-Zuid dicht

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue May 26 18:06:03 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 26 mei 2009 16:41 heeft Marcel van Dalen <m.dalen10 at chello.nl> het
volgende geschreven:
> Weet je, die Cees van der Knaap, oud staatssecretaris van defensie is bgm
> van Ede; uiteraard een CDA'er.

Zie je ... ;)

> Mogelijk dat nu in het leegkomende pand nog AP 23 landmijnen kunnen worden
> opgeslagen (kwestie spijkers versus Cees van der Knaap).

Ik stel voor, Marcèl dat Van der Knaap ze (de AP 23 landmijnen) daar -
heel voorzichtig uiteraard - zelf gaat opslaan. ;)  Nou ja, hoeft
nergens bang voor te zijn, toch? Ach, die spookverhalen; dat zijn
spijkers op laag water ...

Hoever is die zaak met Fred Spijkers nu intussen? Die Staatssecretaris
Defensie (´Jack de Vrees´) heeft niets te vrezen van Fred, wel?

Hadden ze als voorwaarde voor de bouw van de JSF nu maar bedongen dat
eerst deze zaak ordentelijk diende te worden afgewikkeld dan had die
show tenminste nog iets opgeleverd ...

Hoelang kan Staatssecretaris Defensie Jack de ´Vrees´ die zaak nu nog
lopen te treneren?

Henk Elegeert

Hmm... grappig, maar het woord ´treneren´ (= (moedwillig) vertragen)
komt in mijn ´Van Dalen´ niet voor ...