Pechtold: Integratiepolitiek kan de deur uit

Wed May 6 16:02:37 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Karst de Jong <karstdejong at YAHOO.CO.UK>,
>Wat een ongefundeerde stemmingmakerij nu weer. Dat is nu juist waar Wilders
>enkel op drijft.

 Lijkt mij ook. Reden te meer om er tegen te zijn.

 Het gaat er om wat er *echt* aan de hand is - en vervolgens wat men daaraan
 zou kunnen doen. Pechtold wil dat er *niets* gedaan wordt - Wilders kan scoren
 voor open doel. Gewoon het spelletje meespelen: 'Wie heeft er gelijk: Pechtold
 of ik ?' En daar trappen ongetwijfeld mensen in...

 Het gaat er om dat noch Pechtold noch Wilders gelijk heeft.

 Mark Giebels <mark.giebels at GMAIL.COM>,
>Gewoon taalcursussen en informatieavonden organiseren voor iedere belangstellende
>en alles gratis aanbieden; verder is er niets nodig. Zo doen ze dat in de VS ook.

 Maar de VS hebben zich verschanst achter een muur, wij hebben 'Schengen'. Bij
 ons loopt wie dat wil gewoon de grens over. Het zich hier vestigen van Oost-
 Europeanen wordt zelfs aangemoedigd. 64 jaar na de Tweede Wereldoorlog neemt de
 woningnood nog steeds toe in plaats van af. Daarvoor was er een woning-overschot.

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>Als partijloos burger zie ik nu scherper hoe beperkt politieke partijen

 Ben je geen D66-lid meer ?

 Van de week zag ik een stuk van de 'Raad voor het Openbaar Bestuur' dat hierover
 ging,
     http://www.nd.nl/artikelen/2009/mei/04/partijlid