anonymous en Maya's

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed May 6 14:45:10 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Tue, 5 May 2009 07:42:50 +0200, Erik van den Muijzenberg
<muijz at DDS.NL> wrote:

Ikke:

> [...]

Ons ettertje:

>Ik maak ernstig bezwaar tegen deze geschiedvervalsing.

Welke geschiedenis? Úw geschiendenisvisie?

>DB.NL is ten onder gegaan aan het chronische
minderwaardigheidscomplex van Hein van Meeteren.

OK, dat is een stelling. En dan:

>Meneer van Meeteren werd maar niet moe zichzelf te presenteren als
de meest geniale man di Nederland gekend heeft.

Is dat niet een MEERDERWAARDIGHEIDScomplex? wat is het nu, dr.
Muis? Of lijd ik aan beide afwijkingen?

>Toen Heins termijn als bestuurder er op zat en er andere mensen aan
>het roer
>dreigden te komen - die het stichtinkje van Hein weleens veel beter
>zouden
>kunnen blijken te besturen dan Hein zelf, bleef Hein als met velpon
>bevestigd
>aan het pluche kleven.

Ah! weer een nieuwe versie. Hoeveel versies zijn er nu?

>Liegen, de statuten verkrachten, zijn donateurs uitschelden, niets
>was Hein te
>dol om te voorkomen dat hij zijn zetel moest opgeven, en uiteindelijk
>bleef Hein
>niets anders over dan de stichting maar op te heffen - waar onze
>serieleugenaar
>ook nog jaaaaren over heeft gedaan.

Maar waarom zou iik een stichting opheffen (hele prestatie voor een
enkel bestuurslid overigens, daar heb je namelijk een bestuursbesluit
voor nodig...), dus waarom zou ik de stichting opheffen als ik zo graag
aan het pluche kleef? Wie sloopt nu zijn automobiel waarin hij juist zo
lekker rijdt?

>Op de D66-lijst zitten voor zover mij bekend drie personen uit de
>DB.NL tijd:
>schrijver dezes; Henk Elegeert - destijds ook al een dwaze hippie (is
>dat eigenlijk
>geen pleonasme?);

In de zin dat alle hippies ipso facto dwaas zijn? Als oud hippie ben ik
dat met je eens: de dwaas is de sterkste kaart van tarotspel. Houdt
de wereld de spiegel voor. Houdt Erikjes de spiegel voor, die
vervolgens raast en tiert en schuimbekkend jaren rancuneuze onzin
blijft uitbraken.
Leve de dwaas, de clown, de nar en de spiegeloog.

 en Hein van Meeteren (die zich destijds ook al van
>een tweede
>identiteit bediende, een zekere Ricardo Santos de Crux of zoiets,>

Ricardo is een goede vriend van me, nog steeds. Hij was met
Koninginnedag in Amsterdam. Paar jaartjes ouder inmiddels, dat wel.

>(Wees nou eens eerlijk Hein - o nee, dat gaat natuurlijk niet. Enfin,
>probeer dan eens
>eerlijk te zijn, en geef eens antwoord op deze vraag: Piet de Kleyne,
>was dat ook een
>sokpop van jou?

Piet de Kleyne? Wie is DAT in godesnaam?

>Hein heeft een verleden als sokpopper en is nou niet bepaald in zijn
>eerste leugen
>gestikt.

Was ik nou te dom voor zoiets, of kan ik het wel degelijk in mijn
slimheid? Als ik het goed begrijp heb ik én een
minderwaardigheidcomplex, én een meerderwaardigheidscomplex, én
ben ik superdom, én zo slim om vele sokpoppen te hebben, ik bloos bij
al deze eigenschappen die u me toedicht.

>De conclusie ligt dus voor de hand, vooral omdat Hein het nodig vond
>deze hele
>lijst verdacht te maken door wel met een beschuldiging aan te komen
>zetten maar
>geen man en paard te noemen.
>(Zelfs Henk Elegeert had door dat dat onbehoorlijk is.)

Het zou prettig zijn wanneer degene die zich van andermans naam
bedient eerlijjk naar voren zou treden. Maar daarvoor is meneer of
mevrouw te angstig. Opereert liever in het geniep of anoniem. Weer
zo'n internetproleet dus.