Pechtold: Integratiepolitiek kan de deur uit

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed May 6 12:08:53 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Zojuist,

>  Lijkt me de omgekeerde wereld. De overheid is 'schuldig' omdat er *nooit*
>  over gesproken wordt - het woord 'immigrant' is nog steeds taboe.
 Merkwaardig verhaal. VVD, CDA en D66 hebben jarenlang, met Verdonk
voorop, een negatief beeld gecreëerd van nieuwkomers en immigranten.
Daar moest hard tegen worden opgetreden. D66 heeft daar toen nooit een
majeur punt van gemaakt, en bij de lijsttrekkersverkiezing van 2006
verdedigde onze Leider (was nog minister toen, ook een merkwaardige
figuur) nog steeds Verdonks politiek.
Zij moest tijd krijgen en met rust gelaten worden.
En nu dit verhaal.
Mooi, die draaimolens in de politiek.