Garmanbozia: Vrijheid en identiteit

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue May 5 14:09:05 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad, brave new world, waarin de taal alles weet te verdraaien. De
spindoctor-wereld. Zoals er nu mensen zijn die zeggen dat europa
vrijheid betekent, terwijl het een verstikkende bureaucratie is
geworden. Dat politici eerlijk zijn, terwijl de meesten ego's zijn die
slechts bezig zijn met zichzelf en daarna zichzelf (narcisten dus). En
ga maar door, lees alle verslagen over de "verkoop" van de irak-oorlog,
waaraan mijn voormalige partij zo brave-new-worldly meedeed.

Animal Farm. Pigs. Iedereen is gelijk, alleen some are more equal than
others.
De Lok?