WMO

Henk Elegeert public at COMBIDOM.COM
Mon May 4 10:53:52 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Sun, 3 May 2009 20:06:43 +0200, Henk Elegeert <hmje at HOME.NL> wrote:

>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Op 3 mei 2009 19:29 heeft Henk Elegeert <public at combidom.com> het
>volgende geschreven:

>Wie is ´ik`?

Henk Elegeert natuurlijk, mijn beste vrind. :))

>Nee, aan jou heeft helemaal niemand wat. Wat zeur je?!

Wat zijn de bijeenkomstigheden? Ik ben je alterego. ;)

>Je leest ook niet. Over schooluitval heb ik het nog nooit gehad.

Je thematiek is een genot om te lezen. :)

>Verder: aan jouw onzin heeft uberhaupt niemand wat, hooguit jijzelf.
>
>Wil je wellicht ook je eigen ´conclusies´, of veronderstellingen hier
>eens tegen het licht houden, mafkees? Maak jezelf bekend, en
>discussieer mee /of debateer mee/of voer een dialoog.

Ik ben Henk Elegeert en ik discussieer op deze lijst!!

Goede zaak,  en hopelijk komen ook de democratisering van het bestuur er in tot
uitdrukking, zoals het onderling uitwisselen van verzuurde informatie!!

Henk Elegeert