anonymous en Maya's

Sun May 3 21:00:29 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Elegeert <hmje at HOME.NL>,
>Wat is het IP-adres, Marc?

 Geen idee - ik lees deze lijst niet via email.
 Ik zie dat jij ook al werd nagedaan door anonymous. Men kan maar beter niet
 op dergelijke kinderachtigheden reageren, dan is de lol er snel af. Het is
 overigens niet afkomstig van SurfNet (want daar kan men de naam van de
 afzender niet veranderen). Iemand doet jou na met z'n eigen mailprogramma.

>Explore a 2,000-year-old mural, one of the most exciting recent
>discoveries of early Maya art.

 Dit is wellicht niet onbelangrijk. Ik ben een paar keer tegengekomen dat
 de aanhang van Geel waant dat in 2012 de wereld vergaat omdat dan de
 Maya-kalender (of zoiets) zou aflopen. Mensen die heel erg in Mercurius
 zijn (Jonge Democraten ?) koppelen het begin van hun New Age hieraan.