Koninklijke familie strafbaar?

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Fri May 1 11:58:51 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Deze vraag (?) kan je natuurlijk afdoen met een grapje, zoals 'hij had
zijn Batman pak niet aan.'
Maar eerlijker lijkt me dat ongetwijfeld ook door zijn hoofd is gegaan dat
hij mogelijk mede het doelwit was. Het lijkt me dan niet voor de hand
liggen om jezelf te presenteren.
Een vriendelijker antwoord zou zijn dat hij niet dom is (ondanks de
bijnaam Prins Pils of iets dergelijks) en zich onmiddellijk realiseerde
dat hij niets toe had te voegen aan de hulpverlening, zelfs eerder in de
weg zou lopen omdat hij niet in de plaatselijke gezagsstruktuur
functioneert (of heeft gefunctioneerd).

Groet / Cees