Stierenvechten

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Fri May 1 09:35:31 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ha Glenn (e.a.),

D66 is niet voor stierenvechten, denk ik, ondanks Mercurius en God.
D66 is er wel voor dat de EU culturele tradities met rust laat.
En wat vul je dan in als D66-standpunt op de vragen van de kieswijzer, als
campagneteam?
Ik heb dat jarenlang elke keer gedaan, en nu ook weer meegekeken.
Men heeft hier ongetwijfeld voor de algemene stelling gekozen, en niet voor
het 'als stierenvechten'.
Maar het is wel een verraderlijke stelling.
Groeten,
Bert.

Op 1 mei 2009 00:29 schreef Glenn Mellonius <glenn at mellonius.eu> het
volgende: