Not-Garmanbozia: Anti-Gele CD Brian Wilson

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sat Mar 28 14:33:13 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 28 maart 2009 13:41 heeft Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende geschreven:

> Flamebait.

Nee hoor, iemand die in staat is zich de kritiek op een systeem te
harte te nemen kan er ook afstand nemen. Dat jij dat juist niet doet
... maar als persoonlijk opvat ... het zij zo, maar verleent je geen
recht tot (valse) beschuldigingen. De ideologie/het communisme staat
er bol van, weet ik. Als ik in hun geschiedenis een kijkje neem, is
dat ook het eerste wat me opvalt. Een aaneenschakeling van onderlinge
en wederzijdse beschuldigingen ... een en al leugen, alles in een
wedren.

> Flamebait.

Nee, gewoon een vast te stellen feit dat ook hier het door jou
geidealiseerde communisme tot massamoord in staat is. En dat keer op
keer !! Neem eens wat meer afstand ...

> eikel.

Dat bedoel ik. (Al)Weer (een al te) persoonlijk opvatten ...
Laat die onzin een los, maak je zelf eens vrij van die al te (vlees
geworden) beklemmende (communistische) ideologie.

Wordt (weer) eens mens ... aldus mijn advies. :)

Alles wat maar tot een ander, een werkelijk inzicht (over het
communisme) zou kunnen leiden, zul je blijven bestrijden als een Don
Quichote ... ?

Henk Elegeert