Not-Garmanbozia: Anti-Gele CD Brian Wilson

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sat Mar 28 13:08:09 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 28 maart 2009 11:04 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks
<fluks at combidom.com> het volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Ik eerder, richting Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
>
>  Onze anonomynus,
>
>  Wie zich er niet mee bezig houdt, is er mee bezig zonder dat van zichzelf
>  te weten. Vandaar dat ik schreef dat jij het perfecte slachtoffer bent. Jij
>  zou het kunnen weten maar wilt liever slachtoffer zijn, wanende dat je dan
>  juist geen slachtoffer bent.

Bleef het maar bij een waan, daarvan weet men ook immers zelf dat het
dan dat betreft. Deze loopt toch echt aldoor rondjes al rennende
achter zijn eigen (honden)staart aan.

Dat beeld/patroon zie je ook als je kijkt hoe hij omgaat met werkelijk
de meest verschrikkelijke wat de mens kan overkomen nl. vemoord te
worden voor een verschrikkelijk dwaas idee van een ander.

Verwijzend naar de oorzaak, zijn (overgeidealiseerde) communisme
weigert hij die werkelijk zelfs maar onder ogen te zien, zoals dat ook
te zien is in Cambodja, waar Pol Pot er in slaagde de allerlaagste van
de communistische experimenten uit te voeren. Elders was het beslist
al niet veel beter. Overal waar het ´monster´ ooit de kop heeft
opgestoken, hebben (vele (miljoenen)) onschuldigen ervoor het/*hun*
leven moeten laten.

Hij houdt er zich (met die raadsels) niet mee bezig:  'Communisme met
een menselijk gezicht is een pleonasme', zegt ie, en aldus loopt -
zo'n Pol Pot van de lage landen - weer achter zijn eigen staart aan.

Alles wat maar tot een ander, een werkelijk inzicht zou kunnen leiden,
zal ie bestrijden als een Don Quichote ... blijkens: "Ik heb geen
behoefte aan 'gaat over' gele raadsels. Ik hou me er niet mee bezig,
dan wordt je ook geen slachtoffer", aldus het slachtoffer. :)

En, hij ´weet´ het: "'gaat over' gele raadsels" !! ;)

Henk Elegeert