Not-Garmanbozia: Anti-Gele CD Brian Wilson

Sat Mar 28 11:04:11 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik eerder, richting Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
>Jij bent het perfecte slachtoffer van Geel.

 Onze anonomynus,
>Ik heb geen behoefte aan 'gaat over' gele raadsels. Ik hou me er niet mee
>bezig, dan wordt je ook geen slachtoffer.

 Wie zich er niet mee bezig houdt, is er mee bezig zonder dat van zichzelf
 te weten. Vandaar dat ik schreef dat jij het perfecte slachtoffer bent. Jij
 zou het kunnen weten maar wilt liever slachtoffer zijn, wanende dat je dan
 juist geen slachtoffer bent.

 Ik kan nu wel herhalen dat het de bedoeling is dat je het niet ziet - maar
 laat ik liever het zoveelste voorbeeld geven... Bij de Brian Wilson ging het
 over schizofrenie/bipolaire stoornis (oftewel: over de Dode Hond - de hond
 met de twee koppen).

 Hoe maakt men in de gezondheidszorg doelbewust zo veel mogelijk mensen dood
 of gek, gebruik makende van schizofrenie ? Voorbeeldje: op,
    http://en.wikipedia.org/wiki/Kynurenic_acid
 staat,
    Kynurenic acid was discovered in 1853 by the German chemist Justus von
    Liebig in dog urine.
              ^^^^^^^^^ (kijk hier duikt de Dode Hond op).
 Waar het om gaat is dat kwakzalvers (schermen met schizofrenie, lopen achter
 de Dode Hond aan omdat de hond Orthos *twee koppen* had) beweren dat schizo-
 frenie (en volgens kwakzalvers is *elke ziekte* schizofrenie - hun 'schizo-
 frenie' heeft niets te maken met de psychiatrische ziekte die dezelfde naam
 draagt) hierdoor *veroorzaakt* wordt. Op de bovenstaande URL staat,
    High levels of kynurenic acid have been identified in patients suffering
    from tick-borne encephalitis, schizophrenia and HIV-related illnesses.
    A kynurenic acid hypothesis of schizophrenia has been proposed in 2007,
    based on its action on midbrain dopamine activity and NMDArs, thus linking
    dopamine hypothesis of schizophrenia with the glutamate hypothesis of the
    disease.
 Dit is kwakzalverij, dit is een bouwstuk van Vrijmetselaars.

 Vervolgens worden mensen 'genezen' (dat wil zeggen: 'verlicht', 'bevrijd' -
 oftewel: vermoord) van hun *hondenpis-ziekte*. Degene die deze kwakzalverij
 in gang bracht, Olle Lindquist, is door de Zweedse artsenvereniging van de
 Universiteit van Uppsala gelazerd. In 's mans publicatielijst bij Medline
 prijken maar liefst acht artikelen over *honden*. Eerbewijs aan de Dode Hond
 Orthos, eredienst rond Mercurius. Die Zweedse artsen hadden het goed door.
 Weg met die vent - eigenlijk hoort hij levenslang in een gesticht.

 Jij kan nu wel zeggen dat je er niet mee bezig bent maar als jij ooit ziek
 wordt, dan wil je niet behandeld worden tegen hondenpis. Ook in het Amster-
 damse AMC verschijnen Vrijmetselaars aan het bed van doodzieke mensen om
 hun offer aan de Dode Hond te brengen - het logo van het AMC is zelfs de
 Zonsverduistering,
    http://www.amc.nl/upload/teksten/inwendige%20geneeskunde/hiv-patientendag/logo%20amc%20+%20tekst%20rood.jpg
 Afdelingen van het AMC hanteren hun eigen Zonsverduistering,
    http://www.amc.nl/upload/teksten/verloskunde%20gynaecologie/sehv/logo%20sehv.jpg
    http://www.amc.nl/upload/teksten/verloskunde%20gynaecologie/jzu/logo%20jzu.jpg
    http://www.amc.nl/upload/teksten/inwendige%20geneeskunde/logo%20cinima2.jpg
    http://www.amc.nl/upload/teksten/nti/congresorganisatie%20logo%20klein.jpg

 Wie tegen Geel is (en eerst moet men weten dat Geel uberhaupt *bestaat*, men
 moet weten van de Dode Hond - want dat is nu eenmaal het grootste geheim van
 deze wereld) wil dat mensen niet doelbewust in een Academisch ziekenhuis
 vermoord worden of (zoals die maat van mij met diens frituurolie-manie) gek
 gemaakt worden door orthomoleculaire psychiaters - maar geholpen worden met
 hun kwaal door artsen die volledig toerekeningsvatbaat zijn.

 Brian Wilson heeft het er goed vanaf gebracht door uiteindelijk de Dode Hond
 te zien - maar tegenover die ene Wilson staan miljoenen dodelijke slachtoffers.
 Het was in het geheel niet de bedoeling dat Wilson overleefde. Daarom heeft
 hij er een CD over gemaakt.

 In 'Twin Peaks' wordt hierover gezegd,
    Of all the people in the world the best and the worst are drawn to a dead
    dog. Most turn away. Only those with the purest of heart can feel its
    pain and somewhere in between the rest of us struggle.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Dead_Dog_Farm
 Wie niet begrijpt wat hier staat, worstelt met zichzelf door er zich van af
 te keren. En dat is zowaar precies wat de derde zin stelt. In de eerste zin
 staat dat Vrijmetselaars (the worst) en de critici van Vrijmetselaars (the
 best) weet (willen) hebben van de Dode Hond.
 In de tweede zin staat dat de meesten niet (willen) weten van de Dode Hond.