Garmanbullshit (was: Garmanbozia)

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Tue Mar 24 17:25:27 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je vraagt nogal wat om te lezen om zo een van je raadsels op te lossen.
Helaas mij te veel werk.

Ken jij het raadseltje van die man die bij de psycholoog komt en een
tekening van een muur met ramen krijgt voorgeschoteld, met de opdracht te
vertellen wat hij ziet.
Als hij dat vertelt reageert de psycholoog geschokt en maakt zijn afschuw
duidelijk aan de man.
Deze reageert daarop met de opmerking: 'Het is toch niet mijn tekening.
Jij hebt die tekening gemaakt.'

Groet / Cees

PS. Maar ben toch wel benieuwd wie op 2 juli a.s. het loodje gaat leggen
aan de hand van de Jonge Democraten. Weet je toevallig ook waar het gaat
gebeuren?