KIJKTIP: zaterdag 21 maart BBC 2, 22:00 - 23:00 Afl: The kingdom of forgetting, The lost world of communism

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sat Mar 21 16:26:55 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 21 maart 2009 15:53 heeft Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende geschreven:

> U kent mij helemaal niet, dus wat bazelt u?

Edoch, zó ken ik u weer. ;)

> Ja dat zei ik, stalinisme. Breznjev was een stalinist. Uw begrip van
> communisme is nogal warrig.

Beiden waren communisten ... alsof de toevoeging 'stalinist' er
uberhaupt iets toe doet.
Het dient slechts om de aandacht af te leiden van wandaden. U weet
niet wat communisten zijn. Kijkt u straks eens ...

> Je mag jezelf vernietigen, dat is best wel zo menselijk en liberaal.

Dat zeg ik: U levert altijd wel meteen het bewijs.
Of je kunt ook een communist tegen het lijf lopen, en die je mening geven. :)

Henk Elegeert