KIJKTIP: zaterdag 21 maart BBC 2, 22:00 - 23:00 Afl: The kingdom of forgetting, The lost world of communism

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sat Mar 21 15:16:21 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 21 maart 2009 13:36 heeft Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende geschreven:

> Communisme met een menselijk gezicht is een pleonasme.

Onzin. Je hebt er een wel erg gebrekkige kijk op.
Ik moet de eerste nog tegen komen, Jij bent het in ek geval niet. :))

< Overigens U
> verwart staatskapitalisme en stalinisme met communisme.

U raaskalt ! Het was Breznjev die duidelijk maakte dat zelfs gematigde
hervormingen onacceptabel waren.

> Vernietig uzelf.

Ha kijk: Communisme met een menselijk gezicht is dus geen pleonasme
... U levert altijd wel meteen het bewijs. Da´s wel zo netjes ...

Henk Elegeert