D66-discussielijst half-openbaar

Public Archive public at COMBIDOM.COM
Fri Mar 20 16:04:51 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Vorig jaar heb ik geprobeerd om deze lijst op mijn naam te zetten
zodat meer D66'ers lid zouden kunnen worden. Na vergeefse pogingen
om een afwezige lijsteigenaar te bereiken, heb ik dat maar opgege-
gven.

Maar via een omweg is het dan toch gelukt... ik heb een openbare
account voor deze lijst gemaakt met een openbaar password. Iedereen
kan daardoor deze lijst lezen - mits men het openbare password kent.

Op,
   http://www.d66.combidom.com
wordt een en ander automatisch ingesteld.

Tikt men een van de opties die hier staan in dan staat er,
   Email Address: public at combidom.com      [dit gaat vanzelf]
   Password:      public                   [eenmalig intikken]

Vervolgens heeft een ieder vanaf deze pagina automatisch toegang tot
de discussielijst van D66. Wordt de cookie om de een of andere reden
gewist, dan hoeft men slechts het openbare password 'public' opnieuw
in te tikken.

Geef het door - geef het door.