Crisismanagement

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Thu Mar 19 19:28:45 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het kan altijd nog erger => hoe meer geld je erbij drukt, hoe minder het
waard wordt hebben ze mij altijd geleerd. Gevolg: Inflatie. Zal wel niet zo
erg worden als in Zimbabwe, maar toch...
Tegenwoordig gebruiken we dan wel niet de drukpers om fysiek geld te
drukken, maar methode Obama (giraal geld creeren door leningen terug te
kopen terwijl je als land al technisch failliet bent) heeft denk ik
hetzelfde effect.

Ernst Debets/
Zaanstad