Crisismanagement

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Mar 19 13:02:02 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 19 maart 2009 11:01 heeft Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Dit is een kapitalistische crisis

Unnewatte ? Wat is dat, hoe ziet die er uit? Waaraan is het precies te
herkennen, en evident op te lossen?

> dus steek zelf je hoofd niet in het
> zand zou ik zeggen.

Vlgns mij lul je maar wat uit je nek ... Kom - kop uit het zand - en
kom eens met een stevige analyse van de huidige problemen ? !! Zet er
desnoods eens een brilletje bij op ...

> Politici zijn druk bezig het kapitalisme te redden

Vertel, hoe doen ze dat en waarin beinvloeden zij ´het kapitalisme´ ?

>  dmv een nieuwe economische luchtbel.

Wow. wat een remedie ... en omschrijf de economische luchtbel eens? En
waarom werkt die niet?

> Wellicht moeten ze Schumpeter

Leg het dan eens uit dan. Waarom zou die Schumpeter -hier nu en in de
huidige crisis- uberhaupt van toepassing zijn? Blijkens?

> nog eens herlezen over het vervangen van de laatkapitalistische economie.

Laat dergelijke onzin toch achterwege, man. Je hebt niet eens een
deugdelijke analyse.

Henk Elegeert