Gele onderzeeer vaart binnenkort uit

Wed Mar 11 13:01:31 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Elegeert <hmje at HOME.NL>,
>Dat Ringo hier in deelneemt ???

 Jij zegt het, ik dacht het.
 Ringo was nu juist de enige Beatle die Geel getover radicaal afwees. En nu dit.

 Ook jammer van zo'n David Lynch. Zonder 'Twin Peaks' had ik Geel minder snel
 doorzien. En dan blijkt de man een satanist te zijn, iemand die het denken van
 de Nazi's deelt. En idem dito de Beatles. Die bezongen moord en doodslag. Sta
 ik lelijk te kijk met m'n 200 Beatle CD's... Het mooiste Beatle liedje heb ik
 altijd 'I am the Walrus' gevonden - en dan blijkt juist dit het *allerergste*
 lied van de Liverpoolse heren te zijn.

 Dit is gelukkig het enige waar ik ingetrapt ben, van het andere had ik door
 dat het leugen is - al wist ik niet waarom er uberhaupt zo vreselijk gelogen
 werd. Enfin, nu zie ik het. Beter laat dan nooit.

 Wat zou er gebeurd zijn als de Nazi's WO-II gewonnen hadden ?
  * Overal in onze wereld prijkt momenteel de Swoosh, het heimelijke Haken-
    kruis van de Vrijmetselarij - was het openlijke Hakenkruis van de Nazi's
    dan zoveel erger ?
  * Momenteel betalen we met Satan: de Zonsverduistering van de 1 Euro-munt
    (de 'O' van Euro daarop staat voor Mercurius), de Poorten van Herakles
    en de Dode Honden van de Eurobiljetten. Is dit minder erg dan betalen met
    geld met daarop de kop van Hitler ?
  * Is de Eurovlag met z'n Sterrenpoort minder erg dan de Nazi-vlag ?
  * Is het Vrijheidbeeld in New York minder erg dan 'Arbeit macht Frei' op de
    poort van Nazi-kampen ?
 Het staat allemaal voor *hetzelfde* - wat ligt er dan meer voor de hand dan
 dat het *even erg* is ?

 Volgens Orwell's '1984' waren de Geallieerden inderdaad even erg als de Nazi's.
 Toevallig kwam hier gisteren aan de orde dat er iets mis is met veel Joden
 (de Vrijmetselarij komt uit het Jodendom voort), en als D66 hebben we nogal
 wat te stellen gehad met homo's. Liberalen hebben met Joden en homo's gemeen
 dat ze waar ze maar kijken levensgevaarlijke Moslims menen te ontwaren - en
 laten al deze lieden nu achter *dezelfde* Mercurius aanlopen en elkaar uit
 naam van hun Gevleugelde de hersens inslaan...

 Dat Joden, Nazi's, homo's en Liberalen elkaar zo goed aanvoelen daar waar het
 om Moslims gaat, zou als waarschuwing voor ons allen kunnen gelden.
 Misschien moet men in het geheel niet - ook niet heimelijk - met Mercurius
 bezig zijn ? Wellicht bestaat er een *menselijk* alternatief voor Geel ?