Garmanbozia: Gele onderzeeer vaart binnenkort uit

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Mar 11 10:39:10 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 11 maart 2009 09:09 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks
<fluks at combidom.com> het volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Componist Paul McCartney en zanger Ringo Starr werken volgens het ANP binnen-
> kort samen met David Lynch - de regiseur van 'Twin Peaks' (een van de twee
> TV-series die ik heb gebruikt om Geel te doorzien),
>   http://www.nu.nl/muziek/1927434/paul-mccartney-en-ringo-starr-weer-op-een-podium.html
> Dit kan onmogelijk toeval zijn. Lynch verkondigt het Satanisme van de Tran-
> scendente meditatie en in de tekst van het ANP-bericht staat,
>   Sir Paul is een verwoed toepasser van transcendente meditatie, al veertig
>   jaar. 'Op momenten van gekte, hielp het me momenten van sereniteit te
>   vinden', aldus de popster en componist.
>
> Waarmee alles weer eens bij elkaar komt.

Voor het onverhoopte geval, weet dan dat hierin een (mogelijke)
oplossing ligt. ;)

Idd:
http://www.brooklynvegan.com/archives/2009/03/paul_mccartneyr.html
"
The David Lynch Foundation provides funds for students to learn to
meditate through TM teaching centers, hospital-sponsored wellness
programs, boys and girls clubs, before- and after-school programs, and
in private and public schools when invited by the administration.
Instruction is voluntary and is provided to a child with the
permission of a parent and with no cost to the family, organization,
or school. In the past year, the Foundation has provided millions of
dollars for thousands of students, teachers, and parents to learn to
meditate. The Foundation also provides funds for independent research
institutions to assess the effects of the program on creativity,
intelligence, brain functioning, academic performance, ADHD and other
learning disorders, anxiety, depression, and substance abuse.
"

Dat Ringo hier in deelneemt ??? ;)

Henk Elegeert