Remkens schermt met Nazistische Joden

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Mar 10 18:31:40 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

2009/3/10 Antid Oto <aorta at home.nl>:

> Nee, dat is juist zinvol. Israël moet weten dat het niet zomaar
> ongestraft zijn gang kan gaan. Daarvoor zijn krachtige bewoordingen
> nodig.

Doe dat dan ... en verlies je niet in tomeloze onzin.

> Een wauwelaar zoals jij slikt de woorden van zijn Leider
> natuurlijk voor zoete koek.

Door jou laten leiden heeft sowieso geen zin. Je schelden
wordt een gewoonte waar niemand iets mee kan. Heb je daar
niet een ander platform voor ? Richting /dev/nulll ofzo?

> Nee jij kwam met gewauwel en het gejeremieer aanzetten zeiklijster.

Lijkt me niet. Jij vergeleek Pechtold met Remkes. Niks krachtige woorden, maar
eerder volstrekte nonsens.

> Wat fijn dat u zo kalm kunt reageren.

Het gaat uitstekend. Lukt het jou al een beetje? ;)

> Het uitroepteken moet onderhand
> wel versleten zijn op uw toetsenbord. hehe

Nee, wat jammer nu. Jij alweer van alles aan het aannemen dat nergens over gaat?

Henk Elegeert