Remkens schermt met Nazistische Joden

Tue Mar 10 12:32:35 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>Zodirect op Radio 1: van het CIDI mogen Ajax-supporters zich niet langer
>'Jood' noemen. Kennelijk heeft men patent aangevraagd of zo.

 Samenvatting...
 Tegenstanders noemden Ajax-supporters Joden (niet de Ajax-supporters zelf).
 CIDI heeft een brief gestuurd naar de supporters met de vraag zich zo niet
 te noemen. Men heeft ook een brief gestuurd naar de Officier van Justitie.
 Het CIDI voelt zich gekwetst vanwege een ondersteld verband tussen de Holo-
 caust en de Hamas-kreet (dat verband is er niet want de Hamas bestond niet
 tijdens de Holocaust). Terwijl het natuurlijk gaat over Ajax - en als men
 er perse meer achter wil zoeken (niet doen, lijkt mij) over de misdaden van
 Israel tegen de Palestijnen. Maar in dergelijke misdaden kan het CIDI zich
 echter wonderwel vinden - vandaar de selectieve verontwaardiging.

 In tegenstelling tot de WAAR-club heeft het CIDI wel een website,
    http://www.cidi.nl
 alwaar men boekjes opendoet over de Hamas, de Hezbollah, en de Islamitische
 Jihad als *terreurbewegingen*,
    http://www.cidi.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=44&Itemid=84
 Op deze pagina staan 6 boekjes, 2 over Israel en 4 over de 'terroristische
 vijanden' van Israel. Ziehier de ware aard van het CIDI. Op,
    http://www.cidi.nl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=3&Itemid=62
 steunt men uiteraard de moordpartij in Gaza.

 Deze week kwamen EU-diplomaten in het nieuws met het bericht dat in Oost
 Jeruzalem Palestijen uit hun huizen worden verdreven, waarna de huizen
 worden vernietigd en er huizen voor Israeliers worden gebouwd. Zo'n bericht
 vindt men uiteraard niet bij het CIDI. Die lult liever wat over voetbal.