Bij de dood van LUX Voor

Thu Mar 5 15:59:33 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

'Lux Voor' - dat was die Vrijmetselarijclub die burgers haar 'ontplooi-
ingsstaat' wilde opdringen. Goed dat zoiets vreselijks weg is. Hopelijk
herstellen 'Lux Voor'-slachtoffers van al dergelijke ontplooiing.

Voor Gele D66'ers die hier achteraan liepen, breken drukke tijden aan:
ze moeten opnieuw hun verleden gaan herschrijven. Met zoveel verleden
dat dient te worden herzien komt men aan het heden eigenlijk niet meer
toe.

De website,
   http://www.luxvoor.nl
is al uit de lucht (nu hun Gele forum nog) - dat gaat de goede kant op.

Vraag blijft waarom dit soor lieden van die vreselijke dingen doen,
waarom ze zo graag hun medemensen en onze wereld willen beschadigen.
Okee, ik ken nu het inhoudelijke antwoord daarop - maar de vraag daar-
achter luidt waarom mensen graag zo gewetenloos mogelijk willen zijn.

Wat dit betreft, heb ik een geschift raadsel...

Geel vraagje:
   Als het Halve Maan is, welke zijde van de Maan is dan verlicht ?
Geel antwoord:
   Dat is de *donkere* helft.
Als Mercurius 1 maal/maand de Maan repareert, dan zet hij zich aan het
Verduisteren van de *Volle Maan*. Het Maanoog van Horus moet namelijk
*dicht* en niet *open*. 'Lodge' betekent heimelijk 'slaapplaats'. Het
gaat om het niet-zien en niet om het zien.

...het is gewoon een kwestie van kijken...