Het Turkse toestel zweefde al bij het Noordzeekanaal

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Mar 3 06:33:45 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

2009/3/2  <ceesbink at xs4all.nl>:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Die vriendin van jou zou dus ook in staat zijn om binnen twee minuten
> nadat er iets zo erg verkeerd gaat het toestel op zo´n manier aan de grond
> te zetten dat 106 van de 135 mensen het overleven? Iets unieks heeft de
> piloot gedaan!

Naar welk (eind)rapport verwijs je nu, Cees? Geen, lijkt mij. En, is
het derhalve dan nog niet iets/veel te vroeg voor doen van dergelijke
´deskundige´ uitspraken? ;)

Of vindt jij het doodnormaal om een piloot op een schunnige manier op
te hemelen, en dat nog voordat zijn aandeel in wat dan ook vaststaat?
;)

Henk Elegeert