Verbannen van buitenlands geld uit de NLse politiek

Tue Jun 23 21:51:47 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Volgens mij hebben we onze handen nog vol gezien de enorme achterstanden her
en der, met het aanpakken van alle binnelandse corruptie.

Of we daarna het buitenland niet meer nodig hebben om onze achterhaalde
stelsels van onmacht, onrecht en asociaal-economie te hervormen, blijft de
vraag.

Fritz van Rikxoort