Wat zit er in de dozen van klokkenluider Fred Spijkers? De zaak Spijkers in 'Netwerk' a.s. Maandag

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Jun 23 05:49:04 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 22 juni 2009 22:47 schreef Marcel van Dalen <m.dalen10 at chello.nl> het
volgende:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> De 2e kamer zal het laten afweten!

Fred rekent wel op hen, zoals ik hem begreep ... Heel Nederland intussen,
lijkt me.

En geen knip voor de neus waard als ze hier geen drastische verandering in
gaan eisen. Weg met die ´M.Predikant´ desnoods ... Er dreigt heel helder te
worden op welk een schandalige manier er in dit land door de Regering met
mensen wordt omgegaan. Niet alleen in deze zaak ... Het (b)lijkt een patroon
dat zich herhaald zodra er doden zijn te betreuren, en waarvoor de
verantwoordelijkheid bij de Overheid zelf ligt.

Maar ja, `C´hristenen en hun verantwoordelijkheid nemen, vergeet het maar.
Niet !! Nu niet, nooit niet!

Dus reken ik op de TK.

Zelfs Fred Spijkers was ontevreden over de uitzending van vanavond!

Hij had een ander verhaal in beeld willen brengen?

> De C in de NCRV blijft van essentieel belang.
> Evenals de C in CDA.

;) De ´C´ zeg je. ;)  Ik pieker me suf ...
De `C´  van Christen kan het niet zijn, want die heten fatsoenlijk te zijn
... of vinden dat in elk geval van zichzelf. Of je daar na meer dan zo´n 25
jaar in deze situatie/onzekerheid ook maar iets van fatsoen ....  Hmm,
wacht, ik kom er nog wel op. :))

Hoe vergaat het Fred? Heeft ie voldoende steun van mensen? Een team tot zijn
beschikking/acher hem staan? Voldoende middelen? Moeten/kunnen we iets voor
hem organiseren?

Ik bewonder overigens zeer zijn vechtlust. Knap. Wens hem sterkte, Marcel !!

Doch, zou dit ook allemaal niet nodig moeten zijn.

Obama heeft een ´C´ voor Change ... dat zouden we hier goed kunnen
gebruiken.

Henk Elegeert