Homoseksualiteit is natuurlijk ...

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Jun 17 00:51:07 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 16 juni 2009 23:53 schreef Fritz van Rikxoort
<fritz at rikxoort.demon.nl>het volgende:

> Kick Stokhuyzen, "homo" van de NCRV, als ik me goed herinner, wist het al:
>
> 'Ja Natuurlijk' heette zijn tv-programma / natuurquiz dan ook...

Fritz,

Programma werd heel erg gewaardeerd van wege het wetenschappelijke karakter
... Tegenwoordig is god in zowel weer tot wetenschap als regering
doorgedrongen.

Helaas niet meer onder ons, (op maandag 12 januari 2009 is Kick Stokhuyzen
onverwachts op 78-jarige leeftijd overleden, zie link) volgde de
wetenschappelijke benadering (was werkzaam bij IBM, zie link)

Link:  http://www.omroepmax.nl/?waxtrapp=ctoacDsHnHUVGDDW

Henk Elegeert