Air France Flight 447

Mon Jun 8 07:57:57 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De hagelstenen op en rond Schiphol waren zo hoog en vielen zo hard,
dat in Nieuw Sloten (net zuidoost van Schiphol)
alle autodaken en -motorkappen vol zitten met deukjes,
en tuinsstoelen en -banken vol grote gaten,
en afdakjes van plasticglas nu gatenkazen zijn.
Er viel die nacht ook 5 cm regen, zoals een week eerder na songfestival 4
cm.

Fritz van Rikxoort