We winnen fors!

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Jun 5 11:49:14 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

Ik deel je vreugde over de uitslag In Utrecht zijn we weer virtueel de
grootste partij! Toen ik nog in de raad zat (periode 1994-19998) waren we
dat ook, maar ik dacht dat dat een eenmalig ding was. Alleen ging het hier
niet om de macht en dan wil de kiezer nog wel eens gekke dingen doen.
Afwachten of dit voor de gemeenteraad en de TK beklijft. En ik had veel
plezier, toen Pechtold op het televisiedebat Wilders confronteerde met de
boodschap van Obama aan de Islamwereld. En ik deel je euroscepsis niet. Ik
vind dat Sophie heel goed het belang van Europa voor bijna alle actuele
issues,van klimaatcrisis tot financiele crisis heeft verwoord. En ik denk
dat met deze uitslag de te verwachte omvang van de PVV zo ongeveer
vaststaat, 15%, want ook hier ga ik er van uit, dat kiezers nu gek durven te
doen, maar dat wel nalaten als het om het echie gaat.

Groet,

Tjerk