Felle kritiek op invriezen van eicellen

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sun Jul 26 10:12:43 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk, mijn reactie moet je lezen als een aanklacht tegen het immer
terugkerende fenomeen van streven naar macro optimalisaties. Streven
naar minder rokers, minder dikkerds, meer tweeverdieners, of juist
niet. Vreselijk vind ik dat. Zorg er nu maar gewoon voor dat je je
eigen leven op orde hebt; *daar* krijgen we een betere samenleving
van, niet van al die bemoeizucht en veroordelingen.

Helaas zijn de vrijzinnigen onder ons zwaar in de minderheid. En dus
worden we iedere keer weer vermoeid met dergelijke politieke
discussies die leiden tot een woud van wetjes, regeltjes, tv spotjes
en andere gedragsveroordelende vervuiling van de openbare ruimte.

Met het invriezen van eicellen hebben we weer zo'n onderwerp te pakken....

Groeten,
Mark Giebels