Opkomen voor de Kleine Man

Sun Jul 19 12:09:01 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ergens heeft het wel iets grappigs: ik zie waar dat 'Opkomen voor
de Kleine Man' eigenlijk over gaat en omdat Antid Oto <aorta at HOME.NL>
zich hier graag als het rode geweten presenteert, hang ik dat een
beetje aan hem op (ietwat oneigenlijk, uiteraard)- en dan gaat hij
er serieus op in daar waar de twijfel behoort toe te slaan.

Want als ik gelijk heb is er weer eens sprake van Geel bedrog en
hebben bedriegers tientallen miljoenen mensenlevens aan een waan-
idee opgeofferd (dat hebben ze trouwens sowieso - ook als ik ongelijk
mocht hebben).

Dit soort dingen zijn uiterst belangrijk. Wat betekende dat V-gebaar
van Vrijmetselaar Churchill eigenlijk ? In de film '1984' staat die
'V' in het INGSOC-logo en het staat ook in dat gedeelte van het
Amsterdamse stratenplan dat door Vrijmetselaats ontworpen en ontwik-
keld is en dat refereert naar de Dode Hond (de Apollo/Rivierenbuurt),
   http://www.newspeakdictionary.com/go-movie.html
   http://nl.wikipedia.org/wiki/Victorieplein_(Amsterdam)
(waarbij dient te worden opgemerkt dat het plein reeds voor WO-II
bestond en daar dus niet over kan gaan). Kijk ook eens op,
   http://en.wikipedia.org/wiki/V-sign
- daar staat dat het gaat om 'peace'. Dat is dan niet alleen een raar
vredesteken van Churchill maar als Vrijmetselaars 'peace' zeggen, dan
zeggen ze heimelijk 'piece (of work)' en da's een Vrijmetselaarsbouw-
stuk.

Keer op keer is duidelijk dat we op een andere wijze naar de dingen
moeten kijken willen we de werkelijke motieven van hun ontwerpers
begrijpen.