Garmanbozia: Opkomen voor de Kleine Man

Antid Oto aorta at HOME.NL
Sat Jul 18 10:58:13 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nauwelijks een teleurstelling, want bij jou gaat alles over je obsessie
Mercurius. What else is new?
Wist je dat Pechtold staat voor Mercurius? Pechtold komt niet op voor de
kleine man, slechst voor het welgestelde en hoogopgeleide individu.
Die Pechtold van je zit trouwens in zomergasten dit jaar, en dan zal hij
wel door de mand vallen met zijn bourgeois prietpraat.