Sirius-feest in de Zon

Sat Jul 4 10:23:39 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ah, je pc is weer gemaakt.

  Helaas: nog steeds niet. Dit is weer een webmailtje van elders.
  Ik kan alles op een computer maar de computer zelf is voor mij acabadabra.

> Ik was al bang dat ik je (formeel anti-)esoterische verhalen en de daarbij
> horende heksenjacht moest gaan missen...

  Binnenkort gaan we verder, hoor. Ik heb een vergelijkende analyse tussen
  de bronnen gemaakt die ik gebruikt heb. Best aardig, al zeg ik het zelf.
  In hoeverre alles relevant is voor D66 (of voor de politiek in het
  algemeen) is een geheel andere zaak...

> BTW, welke kleur kleeft aan agnostische links-liberalen?

  Geen enkele, lijkt mij.

  Maar wellicht is de kleur verborgen ?
  De kleur van de binnenmantel van Sinterklaas is Geel, zijn knechtjes zijn
  duiveltjes, zijn staf is de Caduceus en zijn paard is Sleipnir, de schimmel
  van Odin, de Noorse Mercurius. Met 'Nic' en 'Nicolas' zou ook iets aan de
  hand zijn maar dat is me niet geheel duidelijk. En dan nog die 'surprises'
  - het verborgene druipt er van af... De dingen zijn niet wat ze lijken.

> Overigens blijft concrete kritiek op de dagelijkse uittingen van de Grote
> D66-Leider welkom.

  Ik heb zelf niet vaak kritiek op Pechtold. Hij loopt wat mij betreft teveel
  achter de EU en de immigratie aan maar dan hebben we het wel zo'n beetje
  gehad. In de Pers van een paar dagen geleden kwam Pechtold als kanshebber
  voor de beste politicus van het jaar naar voren (Balkenende als slechtste).