FW: Politieke Barometer Week 27 - 02 juli 2009

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Fri Jul 3 16:29:01 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar dan leg je jouw vegetarische voorkeur wel op aan de meerderheid, Glenn.

Overigens is de Binnenhof BBQ al jaren geleden overgeschakeld op biologisch
vlees en scharrelkippen, en is er ook altijd vegetarisch alternatief.
Groeten,
Bert (die ook al nooit zo dol was op die spiezen).

Op 3 juli 2009 16:24 schreef Glenn Mellonius <glenn at mellonius.eu> het
volgende: