Balkengate: Balkenende wilde meevechten tegen Iraq

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Jan 27 21:16:07 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Voor osn geen nieuwe koek. Wel nieuw is dat RTL onze bondgenoot is
geworden. Sionds media onder Vuur, vorig jaar in de Rode Hoed. Door mij
persoonlijk georganiseerd.
We beginnen nu onze oogst binnen te halen, na jaren en jaren werken.
Pechtold mag ons, RTL, SP, Joost Oranje, Klaas de Vries en vele anderen
bijzonder dankbaar zijn. Hij krijgt de zaak zó in de schoot geworpen.
Nogmals: ik vcinsd dat de SP hier de lead moet hebben, maar als ze het
Pechtold gunnen, prima. Als hij maar credits geeft aan hen die hem
faciliteren.