Feminisme is Vrijmetselarij

Tue Jan 20 15:06:34 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>Feminisme is daarmee Vrijmetselarij.
>De homowereld eveneens.

 Tjerk jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>,
>Maar de echte mannenwereld gelukkig niet? Of toch ook?

 Die pendant wordt louter gecreeerd als onderdeel van het eigen gedachten-
 goed. Feministes vonden 'de mannenwereld' uit, homo's de 'heterowereld'.
 Sommigen reageren in zo'n situatie met 'dat er maar 1 wereld is' - maar
 dit is nu juist de verkeerde reactie (afgezien van de vraag welke wereld
 dat dan zou zijn, de Aarde of Mercurius). Er zijn net zoveel werelden
 (werkelijkheden) als men maar wil (en werkelijkheden sluiten elkaar nooit
 uit). We kunnen best zonder iets dat alles zou overkoepelen.

 Ik vond het wel grappig dat ik het vond. Want ik was er in het geheel niet
 naar op zoek...

 Consequentie die wel eens onvermijdelijk zou kunnen blijken: homoseksuali-
 teit bestaat in het geheel niet, het is een 'Piece of Mind'.
 Wie zich 'homo' noemt, is louter gehersenspoeld. Vandaar al die Mercurius-
 rituelen in de homo-wereld. Vandaar het homogedoe binnen Geel D66.

 Maar vooralsnog houd ik slag om de arm.
 Als het vermoeden waar is, dan moet er meer zijn.