Laten we deze dag vieren, 20 januari is bevrijdingsdag

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Jan 20 14:29:58 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Antid Oto schreef:

> Goh, toevallig. Ik had hem gisteren ook aan de lijn. Hij vertrouwde me
> toe dat hij op een zwarte zaterdag nog lid is geweest van de SWP. Maar
> geroyeerd wegens subversieve activiteiten.
> Verder vond hij het spijtig dat zijn goede vriend van Meeteren zijn
> politieke roeping was misgelopen. "I am very sorry for that. He would
> be a hell of a politician."

Inderdaad, toevallig, dat zei hij me ook. Maar misschien krijg ik een
post in zijn administration. Minister van Feestdagen lijkt me wel wat.
En verder zei hij me dat hij de ware identiteit van een zekere Anti Doto
kent. "Though commie bastard, he's not so bad as it looks".
Aardige man, die Barack. Ik ga volgende week even met hem zwemmen op Hawai.