Laten we deze dag vieren, 20 januari is bevrijdingsdag

Antid Oto aorta at HOME.NL
Tue Jan 20 11:42:42 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:
<KNIP>
> En verder: laat ons festvieren. vandaag is een nieuwe tijd begonnen.
> Obama zal het gezicht van Amerika veranderen. Bush is weg, leve de VS!

Bush en Cheney weg dat is ok, maar er is geen enkele reden tot
feestvieren. De Obama mania begint akelige en hysterische proporties
te krijgen waar ik persoonlijk niet goed van word.
Dat optimisme van jouw is gebaseerd op gebakken lucht. Ik dacht dat je
teleurgesteld was over zijn benoemingen.

BTW, Obama gaat Bush en co echt niet voor een tribunaal slepen.