Garmanbozia, Paaseilandhysterie: D66 over overname Essent (2)

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Jan 18 14:27:45 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Antid Oto schreef:

> Wat een kinderachtige discussies kun jij voeren.

(*) Lijkt me eenduidig voorbeeld van op de man spelen.

> Geef dan zelf aan wat
> er mis is met deze definitie.

Een en andermaal gebeurd !! Bovendien, beter is dat je het zelf leert (in)zien.
Leer je weer eens wat ... :)

> Dat kun je al niet zonder in wartaal te
> vervallen en op de man te spelen.

Speel je alweer op de man. Toon de ´wartaal´ dan maar aan !!

>  Als het gaat om grondstoffen en
> fossiele brandstoffen kun je weldegelijk in de toekomst kijken en
> oordelen dat het verbruik ervan niet duurzaam is.

Daar gaat die definitie niet over !!  Bovendien, wie zegt dat daar dan
nog gebruik van wordt gemaakt? In die zin kun je dan dus ook in de
toekomst kijken en vervolgens constateren dat je dat niet weet!! Zelfs
niet eens kunt weten. Ergo: zelfs - jouw redenering volgend - kunt
uitsluiten dat die dan niet meer in gebruik zullen zijn !!

Daarmee vervalt dan ook totaal de claim dat: "Duurzame ontwikkeling is
een ontwikkeling waarbij de huidige wereldbevolking in haar behoeften
voorziet zonder de komende generaties te beperken om in hun behoeften
te voorzien".

Het is gewoon je reinste kolder, toekomst voorspeller.

> BTW, een definitie brengt nergens verandering en kun je ook niet
> realiseren! Ik had je al niet zo slim ingeschat dus ik reageer maar
> verder niet want het gaat nergens over.

Ik had je slimmer ingeschat, maar dat blijkt eenduidig een
schromelijke vergissing. Een definitie moet kloppen, zo simpel is dat.
En niet ik, maar jij hebt beweert zaken die nergens op slaan !! Zegt
dus allemaal veel meer over jou dan over mij ... zelfs de oorsprong
van je voornemen ligt bij jezelf en niet eens bij mij. Dom hoor als je
het mij vraagt ... :)

Wat mij betreft kun jij nu verder de boom in ...

Henk Elegeert

(*)BTW: ...  is er iets met de bloedspiegel?
Even checken, lijkt me, kan je een hoop ellende besparen !!