Hamas raketten

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Fri Jan 9 23:26:11 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Even (als burger) gegoogled:

Zoals ik het nu begrijp, Henk wordt 2 jaar na dato een VN-schoolgebouw
opgeblazen:
http://www.youtube.com/watch?v=zmXXUOs27lI

... terwijl het gaat om welgeteld: 3 man !!

Oh, wacht eens even, de school was toen (en al die tijd) leeg ?

Henk Elegeert

Op 8 januari 2009 18:37 heeft Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl> het
volgende geschreven: