Het Derde Oog (addendum)

Thu Jan 8 19:00:21 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>Ik vond de Asterix en Obelix versie van de 12 examens om een god met de
>goden te worden van Herakles trouwens wel erg leuk,

 henk, kun je me zeggen wat de titel is ? Het doet geen belletje bij me
 rinkelen, vandaar. Kan ik eens kijken...

 Dat gedoe met het Derde Oog zit ook ik de Vrijmetselaars-TV-serie 'Twin
 Peaks'. Daar bijt een wezel in de neus van ene Dick Tremayne,
    http://www.allmovie.com/cg/avg.dll?p=avg&sql=1:261405
    http://en.wikipedia.org/wiki/Dick_Tremayne
    http://bp3.blogger.com/_jJSCzAHbXm4/SEoU9X5uo_I/AAAAAAAACSE/JN6Euljw5mU/s400/FinderScreenSnapz011.jpg
 met alle gevolgen van dien.

 En ja, zonder wezel geen Galanthis, zonder Galanthis geen Herakles, zonder
 Herakles geen Dode Hond, en zonder Dode Hond geen Gele ellende op deze wereld,
    http://en.wikipedia.org/wiki/Galanthis
    http://en.wikipedia.org/wiki/Orthrus
    http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm